愛する友よ。どうか、愛にあふれたすばらしい態度で私の弱っている心を喜ばせ、主を賛美させてください。 ピレモンへの手紙 1:20

Yes, brother, I want some benefit from you in the Lord. Refresh my heart in Christ. Philemon 1:20

                             ✝️.。.:*・゜✝️.。.:*・゜✝️

ついてないことが 重なっているように感じるときがあります。 病気への不安 友だちや家族とのケンカ 仕事の不安… そんなときに限って 雨や雪まで降ったりして! そして落ち込んでいると 天気だけじゃなく 体調まで悪くなってきたりします。 最近の私は まさにそんな感じです。笑 みなさんは 大丈夫ですか? でもそんなとき 助けてくれるのは 誰かの何気ない一言だったりします。 でもその一言がもらえるか あるいは それを素直にhappyに思えるかは 自分の心次第です。 気持ちに余裕がないときこそ お互いが笑顔になれるように接したいです。 神さまは 見守ってくれています。 今日が みんなに素敵な日になりますように!

Sometimes I feel only bad things are happenning. Anxiety about illness, argument with friends or family, anxiety about work … then it rains and snows! I’m exactly like that these days.lol  In such time, we are helped by a casual word from someone. But it’s up to you to accept that phrase and to be happy.  God is always watching over you!

毎朝LINEでこんな風なステキな画像と聖書の言葉が届きます。もちろん無料。お友だち登録お願いします!! You can receive Bible verse every morning on LINE app.↓↓↓

https://line.me/R/ti/p/%40092gtdnh